- اکبری، م. جباری، م. (1389). تحلیل حاشیه بازاریابی میوههای خشک در استان فارس. کنفرانس بین الملی مدیریت بازاریابی.
-امیرنژاد، ح. رفیعی، ح. (1389). بررسی حاشیه و کارآیی بازار برنج در استان مازندان. اقصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع غذایی). 4(2): 195-204.
- آمارنامه جهاد کشاورزی استان همدان. (1394). گزارشات میزان تولید، سطح زیر کشت و عملکرد محصولات باغی استان همدان.
- بلالی، ح. ابراهیمی، ی. (1394). بررسی حاشیه و کارایی بازار میگو در استان بوشهر. پژوهشات اقتصاد کشاورزی. 7(3): 167-179.
- حسنپور، ب. (1376). بررسی اقتصادی تولید و بازاریابی انجیر در استان فارس. پایان نامه کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی. دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز.
- حسینی، س. حسینی، آ. دانشورعامری، ژ. (1386). بررسی حاشیه بازاریابی شیر پاستوریزه در ایران. پژوهشات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران. 4(3): 21-30.
- شاهنوشی، ن. حیدری، ر. (1391). بررسی حاشیه بازاریابی گوشت مرغ با استفاده از مدل انتظارات عقلایی. پژوهشات اقتصاد کشاورزی. 4(1): 193-179.
- شجری، ش. (1381). بررسی مسائل بازاریابی و صادرات خرمای شاهانی مطالعه موردی استان فارس. اقتصاد کشاورزی و توسعه. 10(39): 141-168.
- صدر الاشرافی، م. کرباسی، ع. (1384). بررسی حاشیه بازاریابی انگور و کشمش در ایران. پژوهش نامه بازرگانی. شماره 35: 213-237.
- طاهری، ف. (1381). بررسی بازاریابی گردو در ایران. پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد کشاورزی. دانشکده کشاورزی دانشگاه زابل.
- کرباسی، ع. (1388). بازاریابی محصولات کشاورزی. چاپ اول. انتشارات دانشگاه زابل و نور علم، همدان.
- محمدرضایی، ر، حقیقت، ج، قهرمانزاده، م. عطاییسلوط، ک. (1389). بررسی حاشیه بازاریابی ماهیان پرورشی مزارع گرم آبی استان مازندران. اقتصاد کشاورزی. 5(1) :143-165.
- مقدسی، ر. اسدزاده، م. کاظمنژاد، م. (1391). مطالعه حاشیه بازاریابی گوجه فرنگی در استان خوزستان. پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی. 4(2): 44-54.
- Adegbola, P. Y. E., Komlan-Ahihou, C. M., Adegbidi, A., Adetonah, S., Coulibaly, O., Mensah, G. A., & Montcho, C. M. D. (2016). Marketing of Jews mallow in Agbedranfo local area in the Southwest of Benin. African Journal of Marketing Management, 8(3): Pp. 20-31.
- Bourne, W. (2012). Analysis of the walnut value chain in the Kyrgyz Republic. To be found at<http://www.profor.info/sites/profor.info/files/docs/Walnut_Value_Chain_KyrgyzRepublic. pdf>[quoted 28.11. 2012].
- Brester, G. W., & Mustek, D. C. (1995). The effect of market concentration on lamb marketing margins. Journal of Agricultural and Applied Economics,27(01): Pp. 172-183.
- Charles, C.L. and Gray, D.T. (1993). Temporal and aggregation: Alternative marketing models, American Journal of Agricultural Economics, 75(3): Pp. 523- 539
- FAO. (2015), Food and Agriculture Organization. http://www.fao.org.
- Naik, J. N., & Nagaraja, G. (2017). A study of coconut cultivation and marketing in Ambajipeta Taluk, East Godavari district AP. IJAR, 3(1): pp. 160-168.
- Shepherd, G. S., & Futrell, G. A. (1969). Marketing farm products-economic analysis. Marketing farm products-economic analysis. Fifth edition.
- Sidhu, M. S. (2016). Marketing System and Agricultural Development in Punjab. In Economic Transformation of a Developing Economy, Springer Singapore: pp. 141-164
- Srivastava, R. S., & Ranadhir, M. (1995). Efficiency of fish marketing at bhubaneshwar city of Orissa (India): Some policy implications. Bangladesh J. Agric. Econ, 18(1): pp. 89-87.
-Thaker, D.S. (1992). Food Grain Marketing Efficiency: A Case Study of Gujarat, Indian Journal of Agricultural Economics, 29(4): pp. 61-74.
- Thomas, S., Kumar, D., & Ahmad, A. (2015). Marketing of Green Chilli in Kaushambi District of Uttar Pradesh, India. Pp. 13-16.
- Tomek, W. E., & Robinson, K. L. 1990. Agricultural Product Prices, Cornell University Press. Ithaca and London.