- آمارنامه جهاد کشاورزی. 1394. وزارت جهاد کشاورزی. قابل دسترس در آدرس اینترنتی:
www.maj.ir.
- آمارنامه جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی. 1394. وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی. قابل دسترس در آدرس اینترنتی: eaj.ir.www.
- امجدی، ا. محمدزاده، ر. باریکانی، ا. 1389. تعیین بازارهای هدف پسته و خرمای ایران با استفاده از الگوی تقاضای صادرات و روش غربالگری. اقتصاد کشاورزی و توسعه. 18 (70).
- امیرنژاد، ح. علیپور، ع. 1392. بررسی مزیت نسبی و ثبات عملکرد صادراتی فرآوردههای جنگلی ایران. فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشات جنگل و صنوبر ایران. 21(4): 690-701.
- پرمه، ز. حسینی، م. نبیزاده، ا. محبی، ح. 1388. ظرفیتهای صادراتی و بازارهای هدف زعفران ایران. پژوهشنامه بازرگانی. (51): 59-95.
- چیذری، ا. ابوالحسنی یاسوری، س. 1390. بررسی مزیت نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف کیوی صادراتی ایران. فصلنامه اقتصاد کشاورزی و توسعه. سال نوزدهم. شماره 76.
- چیذری ا. یوسفی ع. موسوی، س.ح. 1385. بررسی بازارهای هدف صادراتی گیاهان زینتی ایران. اقتصاد کشاورزی و توسعه. 14 (55): 47-66.
- حسینی، ص. کاوسی کلاشمی، م. دریجانی، ع. 1387. بررسی مزیت نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات خاویار ایران. مجله علوم کشاورزی و منابع طبیعی. (3).
- خرسندیفر، س. فقهی فرهمند، ن. 1391. کاربرد تصمیم گیری چند معیاره در طالعه و تعیین جذاب ترین بازار هدف برای صادرات محصولات کشاورزی (مطالعه موردی: محصول گردو). فصلنامه مدیریت. 9(28).
- خاکسار آستانه، ح. مظهری، م. شاهنوشی، ن. 1387. تعیین مزیت نسبی و شناسایی بازارهای فرش دستباف ایران. فصلنامه علمی-پژوهشی انجمن علمی فرش ایران. (11).
- دبیرخانه شورای عالی صادرات. 1395. تارنمای سازمان توسعه تجارت ایران. قابل دسترس در آدرس اینترنتی:
http://fa.top.ir.
- رمضانیان، م. مرادی، م. عیسیزاده سراوانی، ع. 1391. اولویتبندی بازارهای هدف صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران. اقتصاد و تجارت نوین. (29و30): 155-179.
- فهیمی فر، ج. ولی بیگی، ح. عابدین مقانکی، م. 1383. اولویت بندی بازارهای هدف محصولات منتخب پتروشیمی ایران. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی. (31): 153-202.
- کرباسی، ع. پیری، م. 1387. تعیین مزیت نسبی تولید و صادرات زردآلو (مطالعه موردی: آذربایجان شرقی). پژوهش در علوم کشاورزی. 4(2): 226-237.
- متفکر آزاد، م. غالبی، ص. جهانگیری، خ. 1390. بررسی مزیت نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات صنایع پوست و چرم ایران. پژوهشهای علوم اقتصادی. 6 (11).
- مجلس شورای اسلامی. 1394. مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی. قابل دسترس در آدرس اینترنتی: rc.majlis.ir.
- نجفی علمدارلو، حسنی، ی. 1388. بررسی مزیت نسبی تولید. صادرات و شناسایی بازارهای هدف زیره سبز. تحقیقات اقتصاد کشاورزی. 1(3): 101-122.
- نوروزی، ق. ثریائی، ع. 1388. بررسی مزیت نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات محصولات کشاورزی ایران (مطالعه موردی: استان مازندران). ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران.
- Bano, S. & Scrimgeour, F. (2012). The export Growth and Revaled Comparative advantage of the New Zealand kiwi fruit Industry. International business Research. Vol.5, No.2.
- City Distance Calculator. (2015). Available at online: www.geobytes.com/citydistancetool.
- Elryah, y. (2015). Back to the agriculture-the development of the comparative advantage of Sudan’s commodities. Journal of finance an Economic. Vol.3, No. 1.
- Pankhania, T.B. & Modi, V.K. (2011). Actors Influencing Target market criteria: A Survey conducted in Industries at Vittal udyognagar in Anand District o Gujarat State, India. International journal of Industrial engineering & Production Research. Vol.22. No.3. pp.213-220.
- Serin, V. & Civan, A. (2008). Revealed comparative advantage and competitiveness: A case study for Turkey towards the EV. Journal of Economic and social Research. pp.25-41.
- United States Department of Agriculture Economic Research Service. (2015). available online at:
http://www.ers.usda.gov.