1- اندرس، و.(1391). اقتصاد سنجی سریهای زمانی با رویکرد کاربردی، جلد یکم. ترجمه م. صادقی و س. شوالپور. تهران : انتشارات دانشگاه امام صادق (ع).
2- تقوایی، م.، و سلطانی، ل.، و رحمتی، ص. (1389). تحلیل مکانی میدانها و بازارهای میوه و ترهبار در شهر اصفهان. نشریه علمی- پژوهشی جغرافیا و برنامهریزی (دانشگاه تبریز)، سال 15، شماره 34 زمستان 1389، صفحات 26-1.
3-دشتی، ق.، قهرمان زده، م.، رسولی بیرامی، ز. (1391). تحلیلی بر همگرایی قیمتها در بازار گوشت مرغ کشور، اقتصاد کشاورزی و توسعه، سال بیستم، شماره 78، 243-211.
4- رفیعی، ح.، و یزدانی، س.، و حسینی، ص.، و چیذری، ا.، صالحی، ح. (1392). بررسی یکپارچگی مکانی و آزمون قیمتهای واحد در بازار ماهیان استخوانی شمال، (مطالعه موردی : استانهای مازندران و گیلان). تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، دوره 44، شماره 3، صفحه 368-357.
5- شمس الدینی، س. (1384). بررسی همگرایی قیمتهای جهانی و داخلی محصولات منتخب کشاورزی ایران. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات.
6- صحراییان، م.، و بخشوده، م. (1386). بررسی پیوستگی بازارهای داخلی و خارجی گندم در ایران مجلهاقتصاد کشاورزی و توسعه، سال 15، شماره 59، صفحات 118-97.
7-عبداللهی، ب. (1389). بررسی پیوستگی بازار محصولات دامی و طیور شمال غرب کشور، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد کشاورزی، دانشگاه تبریز.
8- قهرمانزاده، م.(1390). پیشبینی قیمت ماهانه جوجهی یک روزه گوشتی در استان آذربایجان شرقی. مجله اقتصاد کشاورزی، جلد 5، شماره 4، صفحههای 210-183.
9- قهرمانزاده، م.، و محمودی، ه. (1392). آزمون پیوستگی و فرضیه بازار مرکزی محصول تخممرغ در استانهای منتخب کشور. نشریه پژوهشهای علوم دامی، جلد 23، شماره 4، سال 1392.
10-کجوری، ه. (1393). بررسی قانون قیمت واحد در محصولات کشاورزی ایران (مطالعه موردی : مرکبات)، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، دانشگاه فردوسی مشهد.
11-گجراتی، د. (1383). مبانی اقتصاد سنجی، جلد دوم. ترجمه ح. ابریشمی. تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
12- مقدسی، ر.، و خلیق، پ.، و قلمباز، ف. (1389). قانون قیمتهای واحد در بازار محصولات کشاورزی، (مطالعه موردی : جو، برنج، پنبه). مجله پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، سال چهارم، شماره یک، بهار 1390.
Refrences
- AbouNouri, E., & Mojaverian, M. (2002). Analysis of the law of one price in the Farm products markets of Iran. Iranian Journal of Trade Studies, 2002(25), 5-17.
- Alfranca, O. Oca, J. & Reig, L. (2004). Product Differentiation and Dynamic Price Behavior in Fish Markets, Advances in Econ. Res,pp. 150-158.
- Asche, F. Bjorndal, T. & V. Gordon, D. (2005). Studies in the Demand Structure for Fish and Seafood Products, International Series in Operations Research & Management Science 99, 295-314.
- Asche, F. Bennear, L. S. Oglend, A. & Smith, M. (2011). U.S. Shrimp Market Integration, Duke University Environmental Economics Working Paper, pp. 11-09.
- Bada, T. & Rahji, M. A. Y. (2010). Market Delineation Study of the Fish Market in Nigeria: An Application of Co-integration Analysis, Journal of Agricultural Science, 2, 158-168.