- آذر، ع. و فرجی، ح. (1387). علم مدیریت فازی. تهران، مهربان نشر.
- جابری، ا. (1378). بررسی عوامل محدود کننده مشارکت در بیمه محصولات کشاورزی؛ مجموعه مقالات دومین همایش سراسری مسئولین و کارشناسان صندوق بیمه محصولات کشاورزی.
- جمشیدی، م. (1379). شناخت و بررسی عوامل موثر بر توسعه بیمه دام روستایی در استان آذربایجان شرقی، پایان نامه کارشناسی ارشد توسعۀ روستایی. دانشکده کشاورزی. دانشگاه صنعتی اصفهان.
- چیذری، م. و قلاوند، ک. (1382). بررسی عوامل موثر بر پذیرش بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان استآنهای تهران و مازندران، معاونت تحقیقات صندوق بیمه محصولات کشاورزی.
- حسنزاده کریم آباد، ح. (1377). جلب رضایت بیمهگذار: گامی مطمئن بهسوی افزایش فروش .فصلنامه صنعت بیمه، سال سیزدهم. شمارۀ 50.
- حقیقی کفاش، م. اکبری، م. و لالیانپور، ن. (1389). عوامل مؤثر بر وفاداری بیمهگذاران (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه). دوره 25 , شماره 1، صفحه: 75-95.
- حقیقی کفاش، م. صحت، س. و عباسنژاد، س. (1390). بررسی رفتار اخلاقی فروشندگان در وفاداری مشتریان بیمه های عمر. چهارمین کنفرانس کسب وکار بیمه، تهران.
- دشتی رحمت آبادی، ز. و برزگری خانقاه، ج. (1۳۹۳). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر رضایت بیمهگذاران با استفاده از مدل KANO، سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین، گرگان، انجمن علمی و حرفهای مدیران وحسابداران گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول.
- راستگو، ح. و رضوانفر، ا. (1386) بررسی عوامل مؤثر در توسعه بیمه محصولات راهبردی کشاورزی در شهرستان خدابنده. فصلنامه اقتصاد کشاورزی و توسعه شماره 58. صفحه 56-40.
- زارعی، ع. رجبی، ح. و مرادی، ه. (1389). بکارگیری مدل سروکوال و KANO برای تعیین فرآیندهای اولویتدار جهت بهبود در سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: شعب نمایندگی شرکت بیمه ایران در سمنان). اولین همایش بین المللی مدیریت فرآیندهای سازمانی.
- زنجیرچی، س. م. ابراهیم زاده پزشکی، ر. و عرب، س. م. (۱۳۹۰). مدل KANO و کاربرد آن در ارزیابی نیازهای دانشجویان، پنجمین همایش ارزیابی کیفیت در نظام دانشگاهی، تهران، دانشگاه تهران، دانشکده فنی.
- زنجیرچی، س. م. و جلیلیان، ن. (1392). بهکارگیری الگوی ترکیبی KANO-AHP جهت اولویتبندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانکی (مورد مطالعه: شعب منتخب بانک تجارت شهرستان یزد). دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی.
- شاهنوشی، ن. رفیعی دارایی، ه. و عدالتیان، ع. (1390). بررسی عوامل ساختاری و عملکردی مؤثر بر رضایت بیمهگذاران از بیمه محصولات کشاورزی: مطالعة موردی استان خراسان رضوی. اقتصاد کشاورزی، جلد 5، شماره 1، صفحه: 103-121.
- شاهین، آ. و صالحزاده، ر. (1390). طبقهبندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی. مجله تحقیقات بازاریابی نوین. سال اول، شماره 2، صفحه: 1-16.
- فردوسمکان، ع. (1394). تاثیر عامل قابلیت اطمینان بر رضایتمندی مشتری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی و تأثیر بیمه برارتقا مدیریت واحدهای دامداری صنعتی تحت پوشش استان تهران، چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری.
- قندهاری، م. خزائی پول، ج. و بهارستان، ا. (1392). تحلیل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات دندانپزشکیها با استفاده از ابزارهای تلفیقی KANO و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی. مدیریت اطلاعات سلامت. دوره 10، شماره 7، صفحه: 941-954.
- کبوتری، ج.
شوقی، ب.
ماستری فراهانی، ف. (1392) بکارگیری رویکرد ترکیبی kano- Topsis درسنجش و اولویت بندی عوامل موثر برکیفیت خدمات داروخانهها. مجله دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران (پیاورد سلامت) دوره 7، شماره 6، صفحه: 523-534.
- کهنسال، م.ر. (1385). بررسی اثرات اقتصادی-اجتماعی بیمه محصولات کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان مشهد. نشریه
علوم و صنایع کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد.
- گهری، م. (۱۳۸۹). تعیین و طبقهبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بیمههای مسئولیت با استفاده از مدل KANO (بررسی موردی مشتریان بیمه پارسیان_شهر تهران)، هفدهمین همایش ملی و سومین سمینار بینالمللی بیمه و توسعه، تهران، پژوهشکده بیمه.
- گودرزی، غ. ر. (1380). خدمات پس از فروش حلقه مفقودة صنعت خودروسازی ایران با تأملی در مفهوم مدیریت زنجیرة تامین معکوس. سمنیار صنعت خورد، فرصتها و چالشها ، تهران، انتشارات شرکت بازرگانی ئیدرو.
- مهندسین مشاور و همکاران. (1380). خلاصه مقالات نشستهای سهگانۀ همایش بیمه کشاورزی، توسعه و امنیت سرمایه گذاری. صندوق بیمۀ محصولات کشاورزی.
- نورپور، م. عبدالهی، خ. و مالکی، ر. (1395). مقایسه عملکرد کارگزاران خصوصی بیمه محصولات کشاورزی و شرکتهای تعاونی تولید با استفاده از روشهای CSM و سروکوال، مورد مطالعه: شهرستان شیراز مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران دروه 2 شماره 4 ، صفحه 839-850
- یزدانپناه، م.؛ زمانی غ.ح. و کرمی، ع. ا. (1387). رضایت مندی کشاورزان از بیمه محصولات کشاورزی کاربرد تحلیل مسیر .مجله اقتصاد کشاورزی و توسعه.
Refrences
- Bekkerman, A. Smith, V. H. & Watts, M. J. (2012). The SURE Program and Incentives for Crop Insurance Participation: A Theoretical and Empirical An alysis. Agricultural Finance Review. 72(3), 381– 401.
- Culp, K. (1997) Major Customer Turnoffs: Implications for Extension, Journal of Extension, 35 (3).
- Gumus, A.T. (2009). Evaluation of hazardous waste transportation firms by using a two step fuzzy-AHP and TOPSIS methodology. Expert Systems with Applications, 4067–4074.
- Gruber, T., Reppel, A., Szmigin, I., & Voss, R. (2008), Revealing the expectations and preferences of complaining customers by combining the laddering interviewing technique with the Kano model of customer satisfaction. Qualitative Market Research: An International Journal, 11 (4): 400–413.
- Johanson, M. et al., (2001). The Evolution and Future of National Customer Satisfaction Index Models. Journal of Economics Psychology 22 (2), 217-245.
- Kano, N., Seraku, N., Takahashi, F. and Tsjui, S. (1984). Attractive quality and must-be quality. Hinshitsu 14(2), 147–156
- Kazemi, M., Kariznoee, A. H., Moghadam, M. R. & Sargazi, M. T. (2013). Prioritizing Factors Affecting Bank Customers Using Kano Model and Analytical Hierarchy Process. International Journal of Accounting and Financial Management (IJAFM), 6: 105-114.
- Leung, L. C., & Chao, D., (2000). On Consistency and Ranking of Alternatives in Fuzzy AHP. European Journal of Operational Research, 124, 102-113.
- Liao, JF. (2009). The effects of internal marketing on customer orientation in the banking industry. Dissertation, Golden Gate University, United States – California.
- Liu, H. Ch., Liu, L., Liu, N., & Mao, L. X. (2012). Risk evaluation in failure mode and effects analysis with extended VIKOR method under fuzzy environment. Journal of Expert Systems with Applications, 39, 12926-12934.
- Mohammadi, E., & Eshraghi, R. (2015). Factors Influencing the Policyholders’ Satisfaction with the Performance of Insurance Fund in the Field of Agricultural Products: the Case Study of Wheat Growers in Ilam. International Journal of Agricultural Management and Development, 5 (4): 357-365
- Momani, A., Al-Hawari, T., Al-Shebami, H. & Al-Araidah, O. (2014) Classifying and Ranking Healthcare Quality Attributes Using Integrated Kano- Fuzzy Analytical Hierarchy Process Model. Engineering Management Research; 3 (1): 68-88.
- Muze, M., & Vevere, M. (2006). Measuring Customer Satisfaction in the State Social Insurance Agency. paper presented 27-29 September 4th Quality Conference for Public Administrations in the EU.
- Palumbo, F. (2015). Developing a new service for the digital traveler satisfaction: The Smart Tourist App, The International Journal of Digital Accounting Research, 15: 33-67
- Pohekar, S. D., & Ramachandran, M., (2004). Application of Multi-criteria Decision Making to Sustainable Energy Planning- A Review. Renewable and Sustainable Energy Reviews, 8(4), 365-381.