- استعلاجی، ع. ر. 1381. بررسی و تحلیل رویکردها و راهبردهای توسعه روستایی - ناحیه ای. ماهنامه جهاد. شماره 251-250.
- بریم نژاد، و. هوشمندیان، آ. (1392). تعیین میزان تمایل به پرداخت جهت خرید سبزیجات سالم از سوی شهروندان شهر تهران، مجله تحقیقات اقتصاد کشاورزی، (2)5: ص150-131.
- سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، گزارش شده (1394) www.waaj.ir .
- شاهپوری، ا.و قربانی، م. دوراندیش، آ. کهنسال، م. (1393). جایگاه زعفران ارگانیک در سبد مصرفی آتی خانوارها و عوامل موثر بر آن. نشریه زراعت و فناوری زعفران. جلد 2. شماره 2: ص 14- 3.
- حیاتی، ب. پیش بهار، ا. و حق جو، م. 1390 . تحلیل تعیینکنندههای تمایل به پرداخت اضافی مصرفکنندگان برای میوهها و سبزیجات عاری
- از آفتکش در شهر مرند. اقتصاد و توسعه کشاورزی، جلد 25 ، شماره 4: ص 479-169.
- عزیزی، و.و نیکوی، م. خالدی، م. (1392). راهبردهای توسعه بازار محصولات غذایی سالم در شهر همدان. نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی. جلد 27. شماره 4: ص 337- 328.
- میرلوحِی، م. و اسفندیاری، ز.1391. مروری بر ویژگی های غذا در صنایع تبدیلی ارگانیک . مجله تحقیقات نظام سلامت، شماره 3: ص 349-358.
- نیکوی، م. عزیزی، و. (1392). بررسی مولفه های پذیرش و مصرف محصولات غذایی سالم از دیدگاه شهروندان شهر مشهد. اولین کنفرانس ملی دانشجویی اقتصاد کشاورزی ایران. 26 اردیبهشت 1392.
Refrences
- Barber, N.A. Bishop, M. & Gruen, T. (2014). who pays more (or less) for pro-environmental consumer goods? Using the auction method to assess actual willingness-to-pay, Journal of Environmental Psychology 40:218-227.
- Briscoe,J., & de Castro.,et al.(1990).Toward equitable and sustainable rural water supplies. A contingent valuation study in Brazil.4:115-134.The world Bank Economic Review.
- Cumming, R.G.,et al.(1986).Valuing environmental goods.A state of the arts assessment of the contingent valuation method.Totowa,N.J:Roweman and Allanheld.
- Dangour A., Dodhia S., Hayter A., Aikenhead A., Allen E., & Lock D. (2009). Comparison of composition (nutrients and other substances) of organically and conventionally produced foodstuffs. A systematic review of the available literature Report for the Food Standards Agency Nutrition and Public Health Intervention Research Unit London School of Hygiene & Tropical Medicine [Online]. 2009; Available from: URl:
http://www.food.gov.uk/multimedia/pdfs/organicreviewappendices.pdf/
- FAO, (2014). Healthy and sustainable food systems are crucial to fight hunger and malnutrition, Website:www. fao. org visited:06/09/2014
- Hanemann,W.M. (1991). Willingness to pay and willingness to accept .How much can they differ? .81:635- 47.American Economic Review,.
- Idda, L., Madau, F. A., & Pulina, P. (2008). The Motivational Profile of Organic Food Consumers: a Survey of Specialized Stores Customers in Italy, presented at the 2008 International Congress, August 26-29, Ghent, Belgium.
- Kathryn A, Boys. David, B. Willis. Carlos E, Carpio. (2014). Consumer willingness to pay for organic and locally grown produce on Dominica: insights into the potential for an ‘‘Organic Island’’, Environ Dev Sustain, 16: 595–617.
- Kavoosi Kalashami, M. Heydari, M & Kazerani, H. (2012). Investigating Consumers' Willingness to Pay for Organic Green Chicken in Iran, International Journal of Agricultural Management & Development, 2(4):235-241.
- Minh HAI, N. Mortaka, M. Fukuda, S. (2013). Willingness to pay for Organic Vegetables in Vietnam: An Empirical Analysis in Hanoi capital, J.Fac. Agr., Kyushu univ. 58(2): 449-458.
- Owusu, V. & Anifori, M. O. (2013). Consumer Willingness to Pay a Premium for Organic Fruit and Vegetable in Ghana, International Food and Agribusiness Management Review, Volume 16, Issue 1.
- Pinna, M. Del Chiappa, G. & Velcovska, S. (2014). The food quality labels: Awareness and willingness to pay in the context of Italy. In J.C. Andreani & U. Collesei (Eds). Proceedings from the XII International Conference Marketing Trends, Paris-Venice: Paris - Marketing Trends Association.
- Powell, J.L. (1984). Least Absolute Deviations Estimation for the Censored Regression Model. Journal of Econometrics, 25: 303-325.
- Tauchen, G. (1985). Diagnostic testing and evaluation of maximum likelihood models. Journal of Econometrics, 30: 415–443.
- Wooldridge, J. (2002). Econometric Analysis of Cross Section and Panel Data, Cambridge: MIT Press.
- Xia, W. & Zeng, Y. (2007). Consumer`s willing to pay for organic food in the perspective of meta–analysis. Prepared for WERA 101th Annual Conference, Shanghai. China.
- Yussefi, M. & Willer, H. (2003). The Word of organic agriculture; statistics and future propectes. Available at: http// www. Ifoam. de/ statistics.