- بریم نژاد، و. و هوشمندان، آ. (1392). تعیین میزان تمایل به پرداخت جهت خرید سبزیجات سالم از سوی شهروندان شهر تهران. مجله پژوهشات اقتصاد کشاورزی، 5 (2): 106- 117.
- حق جو، م. حیاتی، ب. محمدرضایی، ر. پیش بهار، ا. و دشتی، ق. (1390). عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت نرخ افزوده بالقوه مصرف کنندگان برای محصولات غذایی سالم( مطالعه موردی: کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی). نشریه دانش کشاورزی و تولید پایدار، 21(3): 105- 117.
- دهقانیان، س. و فرج زاده، ز. (1381). اقتصاد محیط زیست برای غیر اقتصاددانان(ترجمه). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
- رجبی، آ. شعبانعلی فمی، ح. و پور آتشی، م. (1392). بررسی مؤلفههای پذیرش محصولات کشاورزی ارگانیک از دیدگاه مصرف کنندگان(مطالعه موردی: شهر کرج). فصلنامه علوم و صنایع غذایی، 38(10): 33-43.
- رنجبر شمس، ح. و امیدی نجف آبادی، م. (1393). عوامل مؤثر بر نگرش مصرف محصولات کشاورزی ارگانیک در تهران. مجله پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، 7(2): 51-62.
- قدیمی، س.ع. شعبانعلی، ح. و اسدی، ع. (1391). بررسی عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به کشاورزی ارگانیک (مطالعه موردی: شهرستان فریدون). مجله پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، 5(4): 69-80.
- کوچکی، ع. منصوری، ه. قربانی، م. و رجب زاده، م. (1392). بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به مصرف محصولات ارگانیک در شهرستان مشهد. نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی، 27(3): 188-194.
- Aertsens, J., Huylenbroeck, G., & Verbeke, W. (2011). Organic food as an emerging market: personal determinants of consumption, supply governance and retail strategies, PhD dissertation, Ghent University. Faculty of Bioscience Engineering.
- Boccaletti, S. & Nardella, M. (2000). Consumer willingness to pay for pesticide-free fresh fruit and vegetables in Italy. International Food and Agribusiness Management Review, 3: 297-310.
- Chrystopher, G & Kristallis, J. (2005) Consumer willingness to pay for organic food. British Food Journal, 107: 320-34.
- Cowan, C., Carthy, M & Riodan, N. (2000). Irish Consumers willingness to pay for Safe Beef. Journal of Consumer Research, 32: 145-153.
- Cranfield, J & Magusson, E. (2003). Consumer demand for pesticide-free food produces in Canada: A probit analysis. Canadian Journal of Agricultural Econimics, 53: 67-81.
- Darby, K., Marvin, B., Ernst, S & Roe, B. (2006). Willingness to pay for locally produced foods: A customer intercept study of direct market and grocery store shoppers. Selected Paper prepared for presentation at the American Agricultural Economics Association Annual Meeting. Long Beach, California, July 23-26, 2006.
- Gil, J.M., Gracia, A. & Sanchez, M. (2000). Market segmentation and willingness to pay for organic products in Spain, International Food and Agribusiness Management Review, 3: 207-206.
- Greene, Wh. (2005). Econometric Analysis. Macmillan, New York.
- Jeyeratnam, J. (1990). Acute pesticide poisoning a major global health problem. Worth health statistic quarterly, 43: 139-43.
- Kockelman, K.M & Kweon, Y.J. (2002). Driver injury severity: an application of ordered probit models. Journal of Accident Analysis and Prevention, 34(3): 313–321
- Loureiro, M., Jill, J & Mccluskey, R. (2002). Will consumers pay a premium for eco-labeled apples?Journal of Consumer Affair, 36: 203 - 217.
- Stobbelaar, D.J., Casimir, G., Borghuis, J., Marks, I., Meijer, L. & Zebeda, S. (2006). Adolescents’ attitudes towards organic food: a survey of 15- to 16-year old school children. International Journal of Consumer Studies, 31(4): 349-356
- Turco, G. (2002). Organic Food-An Opportunity, at Who’s Expense? Industry Note. Food and Agribusiness Research, Rabobank International, Sydney.
- Wang, Q & Sun, J. (2003). Consumer preference and demand for organic food: Evidence from a Vermont survey. American Agricultural Economics Association Annual Meeting. July.
- Wang, L & Huo, X. (2016). Willingness-to-pay price premiums for certified fruits dA case of fresh apples in China. Journal of Food Control, 64 : 240-246
- Yahaya, I. (2011). Measuring Consumers Willingness to pay for Safer Vegetables in Urban and Peri-Urban Ghana. MSc dissertation. Department of Agricultural Economics, Agribusiness and Extension, Kwame Nkrumah University.
- Zhou, L. & Chen, T. (2007). Consumer Perception of Organic Food in Urumqi. Contributed Paper prepared for presentation at the 105th EAAE Seminar ‘International Marketing and International Trade of Quality Food Products’ Bologna, Italy, March 8-10, 2007.