1. اسماعیلی ع. 1378. بررسی بازار داخلی و تجارت خارجی میگوی ایران. طرح پژوهشی،
مؤسسه پژوهشهای برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی. تهران.
2. ترکمانی ج . 1378. تحلیل اقتصادی تولید و بازار رسانی انجیر در ایران. مؤسسه
پژوهشهای برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی. تهران.
3. حسینی س. ص، پیکانی غ، شهبازی ح وحسینی الف. (1387). بررسی حاشیه بازاریابی
گوشت قرمز و عامل های موثر بر آن در ایران. اقتصاد و کشاورزی. 1 -18 :2-2.
4. حیرانی م. 1376. بازاریابی تون ماهیان. مجموعه مقالات ششمین کنفرانس شیلات
.248 -286 :ایران
5. سکوتی فر ر. 1376. اهمیت و نقش بسته بندی در بازاریابی آبزیان. مجموعه مقالات
ششمین کنفرانس شیلات ایران. تهران: 440 -446 .
6. سعادت اختر ع. 1372. بازاریابی محصولات دریایی و ارائه الگوی مناسب حمل و نقل و
توزیع. پایان نامه کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی. دانشکده کشاورزی. دانشگاه تربیت
مدرس. تهران.
7. موسی نژاد م. مجاوریان م. 1373. کانال مناسب توزیع و بازاریابی مرکبات در
شهرستان بابل. مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد. دانشگاه اصفهان. شمارههای 1 و 2
.13 -31 :
8. عبدلی ق. 1376. نگاهی به ساختار بازار ماهیان و آبزیان. مجموعه مقالات ششمین
کنفرانس شیلات ایران. تهران: 512 -540.
9. نجفی ب. کاظم نژاد م. 1383. بازارهای محصولات کشاورزی در ایران. مؤسسه
پژوهشهای برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی. تهران.
10. Holloway G. J. 1991. The farm retail price spread in a imperfect
competitive food industry. American Journal of Agricultural
Economics, 73: 75- 82.
11. Gillespie J. Basarir A. and Schupp A. 2004. Beef producer
choice in Cattle marketing. Southern Agricultural Economics
Association Annual Meeting. Tulsa, Oklahoma, February 15-18
12. Shrivastava R.S. and Randhir M. 1995. Efficiency of fish
marketing at Bhubaneshwar city of Orissa (India): Some Policy
implication. Journal of Agricultural Economics, 18: 89-97.